Warunki dostawy przesyłek - czas realizacji zamówienia

Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę, przez cały rok. Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu spakowania paczki do czasu dostarczenia zamówienia do klienta kurierem. Zamówienia przyjęte w dni powszednie po godzinie 15:00, w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane od kolejnego dnia roboczego.

Przewidywany czas realizacji zamówienia jest również wyświetlany w trakcie składania zamówienia na sklepie. W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem, zamówienie jest realizowane natychmiast do godziny 15:00 dnia roboczego. W przypadku wyboru płatności za przelewem albo płatności elektronicznej, zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu środków na koncie.

Niektóre produkty (np. lasery marki RTI) dostępne są wyłącznie na zamówienie, tj. czas realizacji wydłuża się o czas produkcji, który zazwyczaj wynosi około 14 dni roboczych.

Formy wysyłki i odbioru towaru

Przesyłka kurierska za przedpłatą:
Realizowana jest za pośrednictwem kuriera Express Poczta 24, dostawa realizowana jest na następny dzień roboczy od wysłania. Klient w momencie zakupu informowany jest na kiedy planowana jest wysyłka oraz dostaje informację o samym wysłaniu. Koszt przesyłki kurierskiej definiowany jest w zakładce koszyk i najczęściej wynosi 13 zł brutto.

Przesyłka kurierska za pobraniem:
Realizowana jest za pośrednictwem kuriera Express Poczta 24, dostawa realizowana jest na następny dzień roboczy od wysłania. Klient w momencie zakupu informowany jest na kiedy planowana jest wysyłka oraz dostaje informację o samym wysłaniu. Koszt przesyłki kurierskiej definiowany jest w zakładce koszyk i najczęściej wynosi 22 zł brutto.

Odbiór osobisty:
Dokonywany jest w biurze handlowym LASERPROFI ul. Niedźwiedzia 12/8 70-793 Szczecin od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00. Odbiór odbywa się po wcześniejszym ustaleniu terminu z obsługą sklepu. Informacja o gotowości towaru do odbioru przysłana jest także automatycznie do klienta.

* w przypadku chęci sprawdzenia lasera przed odbiorem, tj. wypakowanie oraz uruchomienie wiąże się z uprzednim poinformowaniem obsługi sklepu drogą telefoniczną lub poprzez formularz kontaktowy.

* wszystkie przesyłki są podwójnie opakowane, oznaczone naklejkami ostrzegawczymi oraz wypełnione materiałem gwarantującym zminimalizowanie uszkodzeń wewnątrz przesyłki. Prosimy w miarę możliwości podczas odbioru przesyłki sprawdzenie jej przy kurierze. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prosimy koniecznie o wypełnienie formularza protokołu szkody i poinformowanie obsługi sklepu o tym fakcie. W przypadku podejrzenia uszkodzonej paczki, przesyłka nie powinna zostać odebrana od kuriera a paczka powinna wrócić do jej nadawcy.

wszystkie statusy dostępności oraz ilości pokazywane na stronie sklepu są faktycznym odzwierciedleniem stanów magazynowych. Ilość produktów na karcie produktów jest fizyczną ilością dostępnych produktów na magazynie.